BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 8, 2010

Tafsir mimpi : ular dan lembu

Aku tau benda ni sebab setiap kali mimpi aku akan tanye pak sedare aku maksud mimpi aku..disebabkan baru 2 mimpi aku tanye die..jadi 2 benda je lah aku tau maksud mimpi nih..setakat ni..semua tafsir pak sedare aku betul2 belaka..

Pertame..ular, maknanye akan mendapat untung atau sesuatu yang baik...makin banyak makin bagus..tapi kalau ular berwarna gelap..awas..petanda tak baik..kalau dipatuk ular pulak..maknenye kita akan meninggalkan keluarga atau salah seorang ahli keluarga kita akan meninggal dunia..

Kedua..lembu, yang ni pon same..maknenye akan mendapat untung..itu sahaje..

Tapi pak sedare aku cakap..jangan percaye sangat..sebab kadang2 mimpi tu mainan syaitan..ade sesetengah je petunjuk..

p/s : nanti aku tanye pak sedare aku tentang mimpi lain pulak..

7 teguran:

hans said...

xpernah plak aku mimpi lembu

P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!

faquhar said...

salam daus..
bercakap pasal mimpi ni kan..

ada satu kisah dalam al quran, waktu nabi yusuf di penjarakan di Mesir.

Waktu tu ada 2 banduan, dua-dua bermimpi.

seorang dia bermimpi kat ada seekor burng mkn roti kat atas kepala dia..

lagi seorang dia mimpi tengah perah anggur.

Tafsir mimpi tu dijelaskan oleh Nabi Yusuf A.S.

orang yg pertama dia akan dihukum mati.

Dan orang yg perah anggur tu akan dibebaskan.
Sebenarnya tafsir mimpi ni dah ada sejak dahulu lagi.

Selamat Menyambut Bulan Ramadan (dapatkan kad Interaktif ramadan percuma)

watchalawatco said...

skarang guna henpon pon buleh tafsir mimpi.. taipkan ON MIMPI dan hantarkan ke ntah aku pom dah lupa number dia.. haha :)

royal joe budu said...

hans : xde luck ag tu..keh3..

faquhar : yess..stuju2

wan : zaman dah berubah..tak yah jmpa bmoh nak tafsir mimpi..haha

hans said...

hahahaha
yer lah ko
oit
bila nak add aku dkt fb?
haha

Mr.J said...

aku haritu mimpi adegan kucup bibir dengan fasha sandha... boleh tolong tafsirkan brio??hehehe

Syifa Alshah (wutwut) said...

ala pasai mimpi ak tolong tnye die bole ?
before nih mmg mak ak penah mimpi pasal ular gak .
besok mak ak demam 3 minggu .
pakar perubatan kata ada org sihir mak ak .
hurmm .
mimpi kali ni ak tatau .