BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 24, 2010

di mana dia anak kambing saya

yaa..kalau anda lihat disebelah kanan blog saya..sumer jenis barang ade..kotak chat, link blog2 tak bes (gurau saje ye), iklan syampu, survey, link GB (gengblogger bukan gang bang), tentang saya, dan kaunter pertanyaan...tapi tak de kotak follower..nak tau kenapa...?


jawapanya sebab aku tak letak..sebab tu takde..


antara sebab2 aku tak letak kotak follower :

1. aku tak suka konsep i follow you, you follow me (sebenarnya takde kaitan ni)

2. aku nak pembaca membaca dengan ikhlas

3. follower aku tak ramai, malu nak tayang

4. aku buat blog untuk menulis, bukan nak cari follower


p/s : link FB aku letak sebab nak tunjuk walaupun aku takde follower, aku ade ramai kawan..

8 teguran:

www.dunialandax.com said...

owh~gitu plak ye bro~heheh~style gak cara hangn tu~hehe`

royal joe budu said...

ak mmg style..hehe..

iza said...

Salam...

Oooo....macam ni pun ada jgk ke?hehe...

Apa kata, letakkan je ruangan tu, pastu tulis la arahan kat situ....tak ada i follow u...u follow me...

Kalau aku pulak, aku tak suka follow org (maksudnya aku follow dulu)dr dulu sampai skrg, tapi kalau org tu yg follow aku, aku akan cari dan follow balik sbg tanda terima kasih.

royal joe budu said...

takde la..bg ak pmbaca lagi penting drpd mmbaca..mcm skarang, bukan semua blog yang ak folo ak bace..huhu..malas nak blogwalking sbnrnye..

hans said...

owh macam tu plak
aku letak jer sebelah
kalau nak follow
follow
xnak follow sudah
senang sebab nanti diorang tanya aku macam2
hohoho

royal joe budu said...

sebenarnya alsan ak yang nom 3 tu..y len2 sje tambah..hehe

afiq. said...

lawa dowh kalau ada...haha

eRza farEeha said...

hhaha..sbb follower ko cket...sbb 2 ko xnk ltk..haha