BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 18, 2010

spell it right

oke..entry ni dibuat bukan nak kutuk mana2 pihak..tapi sekadar pedoman kita bersama..hehehe..jadi, sape2 yang nak buat status english..check kamus dulu ye..



tak faham status kat atas..? meh aku tolong terjemahkan :

"sakit2 blah la ngko..pancut lagi kat orang lain"

diharap pemilik status tak marah saya..lagi pun kat sini i dah censored..


p/s : dan..entry ni juga xde kaitan ngan spell it right challenge anjuran new straits times..

10 teguran:

NK said...

haha, memang betul pun, aku tak paham betul kalau org nk sms aku perkataan come jadi cum..


agak2 la nk pancut kt aku

Syifa Alshah (wutwut) said...

scum = pancut ek ?
heee

royal joe budu said...

NK : haha..diorg xtau tu kot..

elmo : err..cum, bukn scum..nak lebih info tnye je wiki..tp x digalakkan sgt buln pose nih..haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kah kah kah

Syifa Alshah (wutwut) said...

owhhh tanak tnye gugel.
HAHA

royal joe budu said...

eeeh..jangan..bahaye..

Syifa Alshah (wutwut) said...

HAHA nape?

royal joe budu said...

ish..cik emo nih..bleh tnye2..kalo search google tkt kuar gmbr2 plik je...ahaha

Syifa Alshah (wutwut) said...

hiarghh!
eh semalam google benda lain pon kuar gamba pelik.
pelik laa gugel nih.
grr~

royal joe budu said...

haha..sebab tu google search engine yang terbaek...