BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 8, 2010

semalam aku dikejar polis

...


semalam aku lumba kereta..memang nervous..kereta pihak lawan lebih gagah mengaum..takper..yang penting aku yakin bole menang..

isyarat diberi..pedal minyak ku tekan rapat..naseb baek kereta auto..jadi aku xperlu risau untuk menukar gear..kereta lawan kelihatan ketinggalan di belakang..aku senyum..ternyata perlumbaan ini milik aku..

aku memecut..mengelak kereta2 orang awam di jalan raya..setelah 5 batu ku memecut..titik penamat kelihatan..kereta lawan maseh ketinggalan di belakang..

zoooooom!!! aku melepasi penamat dengan muke bangge..baru je nak tarik handbrake..tetibe ade kereta polis muncul..dari mane aku pon tak tau..aku terus memecut..takut ditangkap..polis itu terus mengejar aku..

aku lari dengan penuh gaya..setiap selekoh dan simpang semua ku cilok dengan jayanya..kereta polis maseh rapat dibelakang..siren bingit jelas kedengaran..ternyata polis juga pandai cilok..

aku cuba mencari jalan melepaskan diri..kereta polis semakin bertambah..aku memecut lagi..nasibku baik..aku melihat tangki air di tepi jalan..aku memecut lalu melanggar tiang tangki air tu..strategi aku berjaya bile tangki air tu tumbang ke jalan..2,3 kereta polis remuk ditindih dan yang lain berhenti kerana jalan penuh dengan sisa2 tangki yang aku tumbangkan..aku memecut lagi

setelah tiada lagi kelibat polis..aku memasuki stesen minyak dan menyorok di situ,.takut2 kalau ade backup police ngan roadblock..

aku menyalakan rokok...sambil termenung melihat skrin laptop..hatiku berkata..

"haaaaah..susah jugak main Need For Speed nih"

...

6 teguran:

Syasya Imani said...

haish..
same je cm adik laki sya..
men game niyh..
hua3..
suspen je bace..

royal joe budu said...

haha..saje wat gempak..hehe

YasmiN said...

laahhhh.game rupenye.

qasih nadira said...

main game rupe nye~cis.ingat kan btol2 td~

haidan said...

cissssssssss!!!!! hahahahah

royal joe budu said...

haha..tertipu kak?