BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 28, 2010

jauh di sudut hati aku, terasa kebencian tehadap wanita cantik

...


1.mula2 tengok muka..hati terpikat

2.sekali tengok..tak puas..tengok lame2..(mane tau ade respon)

3.bile dah berkenan mula la nak berkenalan

4.bile dah kenal mule la nak mengorat

5.time ngorat mesti kene rijek

6.bile kene rijek mula la frust menonggeng

7.bile frust konstrasi terganggu,otak srabut,hati terluka,

8.sebab tu lah aku tak suke perempuan lawa


p/s: bukan salah perempuan yang lawa,salah lelaki kerana tak hensem

...

8 teguran:

bh said...

memang standard la tengok rupa dulu kan? nak dapat cantik berganda tu susah bro..kena pandai survey

royal joe budu said...

heheh..jnji ade rupa je..x mnat pon cntik2 sgt..kah2

Dewi Batrishya said...

"p/s: bukan salah perempuan yang lawa,salah lelaki kerana tak hensem"

HAHAHA.. no komennn..^^

royal joe budu said...

ko kejammmm..

+qAsiH naDiRa+ said...

x yah tgk la sume 2~y penting hati baik~ :D

royal joe budu said...

btol2..

momoQue said...

xpe la cm tu
leyh je salu2 tgk mke aku
aku xlawa
wahahaha

nazz-o-rama said...

tu la,xde strategy..mmg la x dpt haha adoiyai..