BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 23, 2010

indonesia vs malaysia?

...

pagi yang sunyi..aku baru je siapkan esaiment..lambat jugak la nak buat..sebab aku wat 2,3 ayat..bukak fesbuk..2,3 ayat pastu..bukak blog..ayat2 awek sket..2,3 ayat lagi..cari source kat itenet..

dapat la source dari blogger indonesia..dah abes copy..aku usya link blog tu..mane tau ade link cewek2 yang cun..tapi ade satu link yang menarik minat aku..tajuk die "maumu apa, malaysia?"..aku pon klik la..

macam biase..propaganda sesetengah rakyat indonesia yang tak suke malaysia..mesti ade ayat malingsia..

haa..pape je la brader..yang aku tau banyak bangunan kat malaysia ni berdiri sebab korang dan bile korang balik indon..mampu buat banglo ngan beli tanah banyak2 kat sane walaupun hanya kerja kontrak kat sini..

p/s: tetibe aku post pasal isu kenegaraan plak..

...

3 teguran:

hans said...

diorang tu memang jenis xkenang budi

Arra JaSmY said...

hek eleh..tak suka m'sia konon.padahal diorg jugak la yg bersepah2 dtg mrempat kat m'sia nih.sanggup buat apew jew smata2 nak dtg m'sia..tak suka konon.boley blah.macam la kite suka sgt diorg duk mnyemak kat cni..huh.

*maap tetibe ter emo lak.hak hak hak*

royal joe budu said...

haa..sabau2..kite sbg rkyt m'sia kne wt cool je.. XD