BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 30, 2010

3 sajian mata lelaki

Perempuan..mengikut pemerhatian aku ada 3 jenis pemakaian pompuan..dah jadi laki..mesti la usya pompuan..takkan usya laki kot..

Jenis pertame; pinggan kosong..kalau tengok tak berselera..golongan ni selalunya yang pakai tutup aurat dan tak ketat..baju besau tertutup punggung mereka..seluar atau kain pula tak terbentuk punggung dan paha..tengok sekadar tengok saje..

Jenis kedua; ayam goreng biasa..kalau tengok boleh menitik air liur..golongan nih jenis pakai pakaian ketat..kebanyakannye tutup aurat tapi terbentuk potongan badan..baju diorang ni selalunya kecik sehingga terbentuk buah betik..seluar pon same sahaja..sendat..mungkin istilah “selambe tetek” wujud disebabkan golongan nih..sebabnya walaupun bentuk buah dada JELAS kelihatan, mereka kelihatan selambe dan tenang sahaje..berbeza dengan lelaki..pabila adik mereka bangun (sehingga terbentuk kat seluar)..agak sukar bagi mereka untuk berdiri tegak dan berlagak selambe..

Jenis ketiga; snack plate kfc..rezeki lebih orang kate..golongan nih adelah yang jenis pakai seksi..baju diorang selalunya lebih terbuka sehingga kelihatan lurah kebahagiaan tu..selalunya artis yang selalu pakai macam ni..seluar pula terlampau ketat..sesetengah tu sengaja londehkan sedikit seluar..agar kelihatan lurah2 kegelapan pula..kalau pakai skirt ngan seluar pendek tu same saje..kadang2 sengaja cari skirt yang pendek2..




p/s : herm....

3 teguran:

anep said...

awwww~

royal joe budu said...

hahaha..lju j komen..

F@QIHFIQH said...

ha'a same entri..tukar2 info.. (,")