BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 29, 2010

2 julai 2010

Tabiat tido petang aku kembali lagi..kali ni memang penuh bermakna..sebab aku mengalami 2,3 mimpi secara bersambung..aku tak ingat sangat mimpi yang awal2..yang aku ingat mimpi las sebelum aku terjaga..

Mimpi las aku lokasi die kat mrsm gerik..suasana time tu macam majlis reunion..2,3 khemas didirikan dan kelihatan ramai pelajar batch aku kat bawah khemah tu..dan bile aku tengok wajah2 mereka ngan muke2 cikgu..air mata ku mengalir..terasa rindu plak..(aku menangis dalam mimpi ok)..bile la nak ade reunion lagi ni..reunion sebelom ni aku tak pegi sebab bz..

p/s : err..baru aku sedar..reunion dalam mimpi aku tu sikit je orang datang..

2 teguran:

hans said...

mimpi tu perli ko lah tu bro
dia suruh datang bila ada reunion
hehehe

P/S : Hans! Asal Makin Kurus Bebenor Nih?

royal joe budu said...

haha..ade plak mmpi perli..